De artikelen die wij via onze website aanbieden kunnen op verschillende manieren worden betaald.
 
  • Ideal:
  • Vooraf overmaken: Verwerking van betaling duurt langer. De verwachte levertijd kan hier door worden beïnvloed.
  • Visa:
  • Mastercard:
  • Maestro:
  • Rembours: Rembours betalingen zijn niet mogelijk voor artikelen uit het maatwerk / bestelprogramma en artikelen waar extra bewerking (bijv. glas monteren, valdorpel enz...) aan moeten worden verricht.
  • Klarna (achteraf betalen): Als u voor deze optie kiest dragen wij uw betaling over aan onze partner Klarna. U ontvangt een factuur van ons voor de geleverde goederen maar de betaling moet u aan Klarna verrichten. U ontvangt hierover van Klarna bericht. Omdat Klarna uw betaling heeft goedgekeurd krijgt uw bestelling in ons syteem de "Betaald" status echter moet u de betaling aan Klarna nog wel verrichten.
Als u kiest voor een iDeal betaling bent u verzekerd van van een veilige betaling en een snelle afhandeling van uw order.

 


| Meer

Prijswijzigingen en typefouten voorbehouden.

Vakantieperiode.

I.v.m. de vakantieperiode hebben wij een beperkte bezetting waardoor wij niet altijd met de snelheid kunnen reageren zoals wij graag willen. Ook telefonisch zijn wij hierdoor moeilijker bereikbaar.
Wij streven er naar uw vraag/bericht binnen 48 uur te beantwoorden.

B.v.d. voor uw begrip.